Mededeling aangaande het Corona-virus

In het licht van de recente ontwikkelingen en de uitgevaardigde adviezen, neemt Citynest de volgende maatregelen, met ingang van 30 oktober:

Het Citynest-team werkt met gesloten deuren.

Wat betekent dit concreet voor u?

  • Indienststellingen, werfbezoeken, verkoop- en verhuur verlopen enkel op exclusieve afspraak en onder volgende voorzorgsmaatregelen:
  • We houden voldoende afstand dwz 2 meter en vragen geen handen te schudden,
  • Het in acht nemen van de regels rond handhygiëne, het dragen van een mondmasker enz. is noodzakelijk.
  • We voorzien voldoende tijd tussen verschillende afspraken en reduceren het aanraken van alle oppervlakten tot het minimum.


Alle reeds verkochte panden zullen volledig klaar staan voor ingebruikname door onze klanten bij de voorziene aktedatum. De voorziene verkoopakten tot februari 2021 kunnen hierdoor gewoon binnen de besproken termijnen plaatsvinden.

Heeft u hierover toch nog een vraag, contacteer dan uw dossierbeheerder.

Onze medewerkers worden dagelijks gescreend, en werken maximaal van thuis uit. Onze dossierbeheerders, werfleiders, etc. bewaken zo de dienstverlening naar onze klanten, notariaten, overheden, etc.

De overige dienstverlening verloopt uitsluitend via email, video-call, berichten, telefoon.

Op deze manier garanderen wij uw veiligheid en deze van onze medewerkers.

Heeft u een vraag voor onze dienst na verkoop, dan kan u deze richten tot dienstnaverkoop@citynest.be..

Enkel de hoogdringende interventies krijgen onze totale aandacht, wij danken u voor uw begrip!

Indien u zelf symptomen vertoont, of een vermoeden heeft, vragen wij u vriendelijk uw gesprekspartner te verwittigen. Wij zullen vervolgens bekijken hoe we u het best van dienst kunnen zijn.

De door ons genomen maatregelen worden met regelmaat geëvalueerd en bijgesteld wanneer nodig.

Heeft u vragen over uw dossier of over ons aanbod, kan u ons steeds bereiken via info@citynest.be. of dienstnaverkoop@citynest.be..

We hopen hiermee ons steentje bij te dragen aan het welzijn van iedereen.

Onze COVID contactpersoon Jana de Kuysscher is steeds bereikbaar op jana@citynest.be voor alle vragen, opmerkingen, contact tracing, enz.

Neem contact met ons op

Zeg hallo! Niet verlegen zijn.

Heeft u een vraag voor Citynest?

Stuur een mail naar info@citynest.be of vul hieronder het contactformulier in en dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op!


Dienst na verkoop

We doen altijd ons uiterste best om te zorgen dat je woning of investering in tiptop staat is! Loopt er toch iets niet helemaal zoals het hoort? Dan kan je rekenen op de deskundige hulp van onze na-service! Stuur een mailtje naar dienstnaverkoop@citynest.be en dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.

Kantooradres

Kortrijksesteenweg 1004
B-9000 Gent

info@citynest.be

Maatschappelijke zetel

Sint-Lievenslaan 266
B-9000 Gent

BTW BE 0887.584.543

Vacatures

Citynest groeit! Wil je graag deel uitmaken van het Citynest team? Jouw spontane sollicitatie is altijd welkom! Stuur ons een bericht met je motivatie. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.