Dienst na verkoop

Een woning kopen is voor velen een grote stap die gepaard kan gaan met heel wat bezorgdheden. Bij Citynest kan je erop vertrouwen dat je zorgen uit handen worden genomen, niet alleen voor en tijdens, maar ook na je aankoop!

Dankzij onze uitstekende dienst na verkoop kan je ook na de overhandiging van de sleutels met je vragen en bezorgdheden bij Citynest terecht. Is er iets niet helemaal duidelijk? Loopt er iets niet zoals je had verwacht? Dat kan gebeuren! Gelukkig zitten we vol goede bedoelingen en staan we steeds voor je klaar om op elke vraag een antwoord te bieden.

We bieden deze service aan al onze klanten. Kocht je je Citynest-woning een maand, twee jaar of zelfs twintig jaar geleden? Je kan op onze dienst na verkoop blijven rekenen! Onze werfleiders komen graag ter plaatse met één van onze gekende Citynest werkfietsen.

Heb je een vraag over het onderhoud van je woning? Bekijk dan zeker even onze digitale onderhoudsgids en de handige how-to-filmpjes!

 

Wat vinden onze klanten van onze dienst na verkoop?

Hoe plan je een afspraak in met onze dienst na verkoop?

Heb je een vraag voor onze medewerkers die geen afspraak ter plaatse vereist? Dan kan je een mail sturen naar dienstnaverkoop@citynest.be.

Heb je liever een bezoek ter plaatse? Gebruik onderstaande planningstool. Vervolgens komen we bij je langs om de situatie ter plaatse te kunnen beoordelen.

INVEST
Voor dringende gevallen die een interventie vereisen op de eerstvolgende werkdag kan je mailen naar dringend@citynest.be.
 
Voor acute situaties die een onmiddellijke interventie vergen: bel 0800 59053. Dit noodnummer is enkel voor hoogdringende gevallen.
Je woning in perfecte staat onderhouden!

Speciaal voor onze klanten werkten we een handige onderhoudsgids uit. Deze gids bevat alle nuttige informatie, tips en instructies die je nodig hebt om je woning nog jarenlang in perfecte staat te kunnen bewaren. Op deze manier kan je aan de hand van praktische voorbeelden en filmpjes meteen aan de slag met het onderhoud van je woning!